Your browser is not Javascript enable or you have turn it off. We recommend you to activate for better security reason
Everest: Den 46 - 52
29.05.16 * 11 názorů
Všichni víme, že Facundo s celou expedicí dosáhl vytouženého cíle, tedy vrcholu Everestu. Sesumírujme si ale ještě chvíle, které předcházeli tomuto okamžiku. Začneme hned nedělí 22. května - v tento den celá expedice překonala Tábor 3 (8 290 m.n.m.). Tento tábor je poslední, který byl nutný zdolat předtím, než se dostali na vrchol. A zdolali ho i přes opět velmi špatné počasí, kdy silně foukalo a hustě sněžilo. Facundo se v tento den opět ozval na svém twitteru: "Všechno v pohodě, jsme v táboře 3. Objetí všem."

Přišel 23. květen a my všichni víme, že se v tento den sen stal skutečností! Facundo s celým týmem dosáhli nejvyššího vrcholu světa. Dnes už máme k dispozici víc fotek z vrcholu než jsme měli během týdne. Facundo na vrcholu hrdě vztyčil vlajku pojišťovny Assist Card, což měl určitě v plánu od okamžiku, co s touto pojišťovnou začal spolupracovat. Zástupce této pojišťovny - Alexia Keglevich po zveřejnění této fotky Facundovi poděkoval:

"Facundo Arana dobyl vrchol Everestu, není důležité kolikrát spadnete, je důležité, aby jste se o to pokusili znovu a nikdy se nevzdali. Všechno je možné, pokud to chcete z celé srdce, a pokud do toho dáte všechno. Facu si splnil svůj sen, a také můj. Položil naši vlajku na nejvyšším místě světa.
Je pro mě čest být přítelem Facu. On je výjimečný člověk. Svět by byl lepší, kdyby bylo více lidí jako on. Děkuji Facu. Dal jsi mi všechno a ještě mnohem víc."

Vztyčil tu samozřejmě ještě jednu vlajku, mnohem důležitější a to jeho vlajku "Donar Sangre Salva Vidas". Tuto fotku na instagramu okomentoval těmito slovy:"# Donar Sangre Salva Vidas...Je toho tolik co říct! Návrat domů bude trvat několik dní...No...Věnováno každé osobě, která daruje dobrovolně krev. Dr. Santiago Pavlovsky a celé rodině Fundaleu."

Na vrchol zavzpomínal ještě o pár dní později, kdy se o něm zmínil na svém instagramu k další fotce:"Začínám po tisící analyzovat každou prožitou vteřinu, o které jsem snil po mnoho let...a vidím, že realita byla nádhernější než sny..!! Být na vrcholu s Laly, Ulisesem, Juanem...výška...sen každého z nás, naše síly na hranici možností...Fungovalo to...A nás přátelský, dlouho očekávaný výbuch smíchu se mísí s touhou zastavit čas, který utekl tak rychle a volal po rychlém sestupu..."

26. května - Facu zveřejnil fotku, kde sestupujeme ze Severního průsmyku opět doplněnou jeho zprávou:"Sestup ze Severního průsmyku. Nyní jsem v táboře, kde se spokojeně připravuji k návratu domů. Tato strana Everestu je od Tibetu daleko, je potřeba cestovat dva dny k dosažení Lhasy, odkud se dostaneme do Kathmandu. Máme se všichni velmi dobře, a jsme všichni šťastni! A také jsme velmi unavení!"

Ovšem v tento den už byla celá expedice úplně jinde, a to už v základním táboře (5 100 m.n.m.) Všichni se cítí v dobré kondici a jsou šťastní. S největší pravděpodobnosti se 29. května, tedy dnes, přesunou autem do Shigatse a odtud už do hlavního města Tibetu - Lhasy. Ze kterého odletí do Kathmandu. Konec celé expedice už je opravdu za dveřmi.

Po výstupu na vrchol, se ze všech koutů světa na Facunda a celou expedici sype jedno blahopřání za druhým. Pro Facunda je ale jistě nejdůležitější to od jeho ženy a jeho dětí:"Vrchol!!!! Blahopřejeme. Jsme s tebou. Miluju tě - Yack!"

Ale teď se ještě na chvíli přesuneme ze studených hor, do vyhřátého nahrávacího studia. Už dlouho totiž všichni jistě očekáváme hudební videoklip k písni "Hembra". Ten okamžik konečně přišel a na youtube se klip objevil. A nejen klip. Producenti klipu zveřejnili mnoho fotek z natáčení celého klipu. Všechny si samozřejmě můžete prohlédnout ve fotogalerii:

Facundo dobyl vrchol Everestu!
25.05.16 * 10 názorů
Informace která jistě nevydrží až do víkendu! Pro toho, kdo Facundovu cestu na Everest nesleduje den po dni, mám tu nejlepší možnou zprávu na kterou jsme necelé 2 měsíce všichni čekali!
Facundo s celou expedicí, tedy všech 9 členů, v pondělí 23. května kolem 11:30 dopoledne, dosáhli vrcholu nejvyšší hory světa Mount Everestu (8848 m.n.m.) Na svém twitteru to oznámil velmi nadšeně a jednoduše: "Vrchoooool!!!!!!! Najdete mě na inReach". Fotek se prozatím moc neobjevilo, ale ty co k dispozici jsou, najdete už teď ve fotogalerii. Koho by zajímalo i krátké video, na kterém je zachycená celá expedice pár metrů před vrcholem, můžete se na něj podívat na facebooku.
Podrobnosti o cestě která předcházela dobytí vrcholu budou o víkendu. Právě teď celá expedice sestupuje zase opatrně a pomalu dolů, teď by se všichni měli nacházet v pokročilém táboře, tedy v 6 400 m.n.m. Držme tedy všichni ještě palce!

Everest: Den 39 - 45
21.05.16 * 22 názorů
Další týden na Everestu je za Facundem. Celá expedice jde do velkého finále, pojďte se podívat na to, co se tento týden dělo:

15. května se Facundo s expedicí opět vrátil do základního tábora, po noci strávené ve vesnici Zhaxizongcun. Odtud se všichni účastníci začali připravovat na závěrečnou etapu celé výpravy. V tento den se také na internetu objevilo další video, které dokumentuje další kus jejich cesty. Tentokrát je to hlavní město Tibetu - Lhasa:

"Opustili jsme Kathmandu. Nyní přelétáme nad Himalájemi a podíváme se do Lhasy - hlavního města Tibetu. Tam, kde to všechno začíná. Aklimatizovat se, neznamená jen zvyknout si na nadmořskou výšku, ale také porozumět kultuře, vidět ji, slyšet ji...Všichni jdou do domu Dalajlámy. Chodí tam po směru hodinových ručiček, aby se modlili, prosili, děkovali. Mani - modlitební mlýnky...To je to co se mi líbí na Tibetské kultuře nejvíc. Filozofií je, že něco nežádáte pro sebe, ale pro ostatní...o požehnání o ochranu...Budeme toho potřebovat hodně, jednoho i druhého..."

16. května - co se dělo v tento den nám sám Facundo napsal na svůj instagram:

"Dnes, po mnoha týdnech aklimatizace, otáčení, čekání, zase stoupání. Ze základního tábora (5100) do prostředního (5800), pokročilého tábora (6400) kde budeme jeden den odpočívat. Další cíl je North Col (7100), Tábor 2 (7500), Tábor 3 (8300), a dá-li Bůh, dnes v noci se pokusíme o vrchol...Mám svou vlajku...Tendi nám řekl o respektování zásad bezpečnosti a udržování výšky, které budeme mít na mysli. Jedná se o samostatnou kapitolu znalostí a zkušeností. Zítra začíná nejočekávanější týden. Každá z těchto fází je dosažený cíl. Všichni jsme koncentrovaní. Koupil jsem si "InReach", který by měl umožnit komunikaci a sledování naší pozice a nadmořské výšky. Uvidíme co se stane...Objetí všem!"

18. května stále probíhal odpočinek v pokročilém táboře. Facundo zde testoval své nové zařízení, které pomáhá určovat nadmořskou výšku, díky tomu tedy víme, kde se výprava nachází. V tento den byla naměřená výška 6 393 m.n.m. Na twitteru to potvrdil krátkou zprávou: "Technologie funguje. Pokud vše půjde dobře, budu od Severního průsmyku sdílet naši polohu."

19. května - tento den výprava strávila v záložním táboře, kde opět nabírala další sílu na poslední úseky své cesty. Facundo se s námi podělil o další fotografie ke kterým napsal další zprávy: " Dnes ráno šli čínští horolezci na vrchol namontovat montážní lana. Požádal jsem Nicka o dalekohled, abych zjistil jestli můžeme vidět nějaké lidi. Vyfotil jsem si do telefonu jednu fotku objektivu...Podle Tendiega stále chybí asi hodina k dosažení cíle. Vše pečlivě sledujeme. Počet lidí, kteří se pokusí vylézt bez kyslíku je impozantní."

20. května všechno vypadalo, že jde podle plánu. Podle údajů z Facundova nového zařízení výprava dosáhla už výšky 7 025 m.n.m., tedy nadmořskou výšku Tábora 1! V tomto táboře strávili jednu noc. Druhý den tedy 21. května se úspěšně přesunuli do Tábora 2, tedy do nadmořské výšky 7 800 m.n.m. Z tohoto tábora nám dal Facundo o sobě vědět opět prostřednictvím twitteru krátkou zprávou:"Jsme již v Táboře 2! Mí kolegové mají záviděníhodnou vytrvalost! Jak se můžete přesvědčit, Tábor 2 je již velmi vysoko (7 802,5 m.)

Na všechny fotky z tohoto týdne se můžete podívat v galerii:

Facunda na Everestu čekají ještě 2 týdny! Už teď se ale v Argentině zaměřují opět na jeho hudební kariéru. Podle nejnovějších informací, by mělo nové album vyjít až v červenci. Ale už od června, by měl začít opět začít cestovat se svou kapelou "The blue light orchestra" po celé Argentině a začít koncertovat. Na koncertech představí své nové album. 16. září se chystá opět do jeho oblíbeného klubu "La Trastienda", kde vystoupí spolu s kapelou TBLO. 30. září se chystá na svůj koncert do Ruska! Videoklip s písničkou Hembra se na internetu ještě bohužel neobjevil, místo toho mám ale pro vás další ukázku, další písně z nového alba! Podělil se o ni Chino Asencio, který s Facundem spolupracuje na celém albu. Video si můžete pustit přímo na instagramu China.

<< Previous ... 2 ... 4 ... 6 ... 8 ... 10 ... 12 ... 14 ... 16 ... 18 ... 20 ... 22 ... 24 ... 26 ... 28 ... 30 ... 32 ... 34 ... 36 ... 38 ... 40 ... 42 ... 44 ... 46 ... 48 ... 50 ... 52 ... 54 ... 56 ... 58 ... 60 ... 62 ... 64 ... 66 ... 68 ... 70 ... 72 ... 74 ... 76 ... 78 ... 80 ... 82 ... 84 ... 86 ... 88 ... 90 ... 92 ... 94 ... 96 ... 98 ... 100 ... 102 ... 104 ... 106 ... 108 ... 110 ... 112 ... 114 ... 116 ... 118 ... 120 ... 122 ... 124 ... 126 ... 128 ... 130 ... 132 ... 134 ... 136 ... 138 ... 140 ... 142 ... 144 ... 146 ... 148 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 171 ... 173 ... 175 ... 177 ... 179 ... 181 ... 183 ... 185 ... 187 ... 189 ... Next >>